財多身子弱?

今朝起身準備返工時,發覺隻右眼很腫,於是照照鏡,不照由自可,一照就不得了!我隻眼發炎!眼角膜好似漲了出來的樣子,於是第一時間回大學看醫生,心想我應該算是急診吧,打算看完醫生便回公司開工。

上到港大保健處,登記的姑娘好像什麼也不會回答般,只告訴你十一時十五分有醫生睇,你睇唔睇?她打亂了我整天的行程!當時是九時十多分......比起政府的診所,學校的態度更差。算,我就在大學圖書館裡工作,老公也十時四十五分左右上來與我一起去吃個早餐才上保健處睇醫生。

當我看完醫生時,我問老公他看不看,因為他昨天去了看眼科醫生,他就眼痛,但醫生說沒有事,原因不明,成為$960一枝眼藥水。相當貴,既然他來了保健處,不如登記埋同睇多次醫生啦,又唔洗錢的,睇完醫生不用錢就有兩枝眼藥水。

我想財多果個應該係佢,唔係我。哈哈哈。

Comments